Tuesday, January 19, 2010

Bengang!!!!

"pintu sepi ku yg bertahun terkunci...."
"terpaksa aku buka kan perlahan-lahan...."
"kerana ku khuatir, bisikan yg berbalah...."
"dgnku seharian, akan menenggelamkan ke akuan..."

hah tajuk entri aku ni mmg sebijik dgn tajuk lagu di atas...'bengang-mantera'....tapi aku bkn nk citer pasal maksud yg tersirat dlm lagu ni apetah lagi bercerita mengenai salasilah keturunan mantera ni...

ade beberapa sebab nape aku bengang....ini antara sebb2 nape aku bengang :

1) elaun aku kene tahan ngn bos!!!
2) mlm ni kene stayback ....maybe sampai subuh kot!!! argh!!!
3)pagi tadi nk g keje moto rosak...kene pinjam moto mmber aku...seb baik beliau bg pinjam...
4)ade org ckp aku hemsem pagi tadi!!!
5)sbb aku bengang laa!!!
6)pagi tdi ade kes lemas kat tmpt aku....tapi aku xdpt tgk org yg lemas tuh apehal!! yang aku nmpak org lalu lalang ngn polis je???

sekian...CHOW

18 comments:

ct odah said...

WEH ADEKAH MGU NI MGU STRESS PASAL KJE..HAH AMIK CAPS LOCK TRUS..HAHAHA
ADE KJE KOSONG TAK TMPT KO..AKU NK???HAHA

Haris Dot Com said...

ade jawatan yg sesuai utk ko cik odah..

ketua unit bancuh air...

-12 thn ke atas...
-tau semua jenis2 air...
-tau bezakan mana gula mana garam...
-pas soalan darjah 4

aleen adela akoo ^_* said...

hahah!akoo pon bengang ngan org yg cakap kaw hemsem tuh.ahaks! ;P

Haris Dot Com said...

aleen seb baik ko sokong...seb baik aku nk g keje..klu x gadis 2 kompem kene marah ngn aku...bengang tol ckp aku hemsem je....patut nye ckp laaa "abg ni hemsem n cute laaa...so sweet..!!!"

lalalalala

Razman said...

no 4 memang ko patot bengang..tak baek orang tu menipu...

Haris Dot Com said...

haha cilako nye man.....ko jeles kan...wakakakka

Frodo Baggins said...

aku bengang sbb aku x bengang!!


>>___<<

Haris Dot Com said...

frodo ko ni skit kew??? wakakakkaka

GhOsToNe said...

jgn bengang2!!!

oranglidi said...

ingatkan lagu akim 'bangang' tadi..

hehe.. trimas sudi singgah blog wa.

pasal sajak tu memang wa sndiri pun xreti nak hayati. maen sebat je apa yang ada. x payahlah nak kasi masuk perasa ape jadah semua. hehe. dah memang xsedap, biar je x sedap. hehe.

oranglidi said...

oh.. bengang upanya. silap type

Frodo Baggins said...

tapi ... aku ske jer sajak ko lidi

hohohohohoho


>>___<<

Haris Dot Com said...

wakkaka lidi mmg sorg yg puitis...i like lidi...

aku said...

hye haris..nak ngurat leh?haha..
mesti ko kecewa kalau tau sape aku yg nk ngurat ko neh.haha

wong ah ian said...

betul ckp razman no 4 tu mang ko patut bengang..next time sepak terajang org tu ok..aku pun bengang denga..

Haris Dot Com said...

cis cik lumut....wakakakaka

ngorat2...jgn x ngorat...

wat epoitment dlu wkakaka

Haris Dot Com said...

adui wong...ko x sapotif langsung kan dgn kaum sejenis ko ni...

mesti nk cemburu...haha kan dh kuar ayat skema

oranglidi said...

frodo, segan la saya. haha