Thursday, January 7, 2010

Assalamualaikum.....!!!

Hahaha lepas bertungkus lumus gile babi...akhirnye dpt gak aku siapkan blog yg xseberapa ni...fuhhhh sbb utama aku ni mane laa tau psl benda2 ni....

So sejak aku usha mmber aku nye blog....aku tibe2 bersemangat nk menjadik seorang BLOGGER wakakaka...so anyway thanks and i want to give a krdit to my college frenz cik nuar....thnks nuar...nnti aku topap kan ko 5 hengget,....

So ni laaa coretan aku yng paling pertama skali...so aku pon xtau laa nk mengarut ape lagi kan....so harap ade laaa sokongan dan juga sebarang komen2 yang membina dari blogger2 yang laen...

Aku rase ni je kot wat mase ni....haha chow!!!

4 comments:

nuwa said...

wahaha! nuwa tu aku kan? terharunye doh!! :'(

rajin2 pergi blog orang bace entry dorang dan tinggalkan comment, insyallah dorang pun akan buat mcm tu gak kat blog kau.

selamat berbloging! wahaha!

syaffeq said...

he he he...slamat datng ke blogger

si kosong said...

haa..bagus2..tambah sornag lagi blogger kt malaysia..

meh meriahkan dunia blogger.!!!!

aleen adela akoo ^_* said...

owh,kamoo baru jadi blger jugak eyh??indvdu ini juge..hu3 ;P
owh,jgn lupe letak shoutbox,sng mereka2 nk tinggalkn pesanan.hee