Sunday, January 17, 2010

Awek Vs Motor (Apekejadah nye???)

Jadah!!! Aku pon xtau sgt ape maksud ayat tuh....aku pon xtau nape laaa aku suka sgt sebut benda tuh....ayat ni xde kene mengene dgn ape yg aku nk citer ngn korang jap lagi...

Seperti biase....mlm semlm aku ajak bdk2 umah kuar mkn....perggg masing2 xnk...mcm2 alasan yg diutarakan utk xnk menemani aku kuar mkn....hahah siot...xpe2 ... oleh sbb asid sulfrik dh mulaa memamah kulit perut aku ni, so aku amik keptsan drstik utk mkn sorang diri je....

So aku mcm biase laaa .... lokasi kedai mamak tercinta....menu meggi goreng xnk sayuq...air nes 'o' kaw 1.....huh...borink gak mkn sorang....xpe2 aku mmg positif thinking....aku slalu pk nnti musti ade awek2 yg tegur2 aku....walaupun kejadian mlm sabtu tuh masih baru lagi...tpi aku ttp xserik utk mengurat mane2 awek yg sudi....

Sementara menunggu order aku sampi...aku usha2 laaa keliling aku...mane2 laa tau ade jodoh utk aku kew...huhuhuhuh....lame gak aku tunggu sorang pon xde...yg ade dtg...pekerja mamak (tnye suda order boss)....ah seng jual dvd haram ( lu mau citer baru??) .... pakcik raman (peminta sedekah)...tu je laaa yg mengunjungi meja aku...cis....xmarket langsung aku mlm tuh....oooo maybe lupe pakai 'onedrop' kot....haha xpe2 still searching....

Pastu ade lak mamat jage shisha ni dtg lepak tmpat aku...die tegur aku..."hi aris...ko dok sorang je?? wat pe??" ...erm ni laa soalan yg aku paling gemo skali...dtg kedai mamak mkn laaa xkn aku dtg nk menjala ikan lak...ish...so boring nye psl aku trima kehadiran beliau dlm idop aku ni....

Mamat shisha ni pon mula laa cite ape benda ntah...aku layan je...pastu die leh lak masuk bab awek......"ris awek ni susah ko nk jage.....klu yg nk ko tuh pon bkn sbb btol2 syg ko...die nk dlm poket ko je..." ...ish kesitu lak mamat ni..xpe2..."dr ko berabis ngn awek...baik laa ko kumpui duit beli moto...haha best2 pon best"....

Die tgk aku cam xcited je...so die pon truskan laa hujah2 die bgi menyakinkan aku....
"serius ris...byk faedah ko dpt klu ko bela motor ni dr ko bela awek.." ish aku pon tnye laaa ape paedahnye ni...yelaa sbb beria-ria beno si mamat ni suh aku beli moto...so ape yg kt bwh ni si mamat ni yg ckp...bkn aku...so jgn korang carik aku lak....ini lah ape yg mamat shisha tuh ckp kat aku :

1)Klu ko bela motor ko bolee date ngn die hari2 xde sape nk marah....ko nk kuar siang ke, subuh ke, tgh mlm ke...suke ati ko laaa...

2)Klu ade awek ko xbole senang2 nk mandi kan die...tapi klu motor ko nk mandi kan die hari2 pon bole....depan umah lagi...xyah sorok2....

3)Ko tak ley suka2 'tunggang' awek ko....silap2 umah kene serbu...kawin free...tapi dgn motor suke ati ko laa nk 'tunggang' camne pon...ko nk wat superman kew...ko nk tunggng kat seat blakang kew...it up to u...

4)Klu ade awek....ko dh xley nk skandal lebih2...kantoi kene clash la...awek mengamuk laaa....tapi klu dgn motor...ko nk skandal, skandal laaa...ko nk pakai motor laen pon die x jeles...rxz ke, kriss kew, lc ke...

5)Awek ni kadang2 maintenence mahal....nk beg gucci la, mkn kat hotel 17 bintang laa...nk baju ini laaa...itu laaaa...kopak....motor x....asal ko ganti minyak itam, servis ape yg patut dh ckup...

hahah cibai tol si mamat shisha ni...so aku ni cume sampai kan laa ape yg die ckp ni kat korang...so pandai2 laa korang pikir ye....wakakak .... aku mls laa nk layan sebenarnye...tapi kadang2 cam ade btol gak ape mamat ni ckp....CHOWWWWW!!!

16 comments:

TAraNtuLAH said...

aku sokong mamat shisha hahaha, hidup mamat shisha.. btw xsemua pmawek tu sama tapi kebanyakan cm tu la..

Frodo Baggins said...

hahahahhahahahahaha
tabik mamat shisha!!!
tapi akhirnya, wa x moh kawen
ngan motor!!!


wa nak anak!!! wakakakka


>>_____<<

Haris Dot Com said...

tarantulah : huhuh tulaaa psl...tapi masing2 ade pendapat kot...tapi aku rase mamat shisha ni penah frust menonggeng kot...

frodo : siot...ade kot org kawin ngn moto dpt anak...xcaya...mmber aku kwin ngn nor aminomoto binti salleh... hah dpt jee anak wkakaka

shapikapikabon said...

best gila boleh gi mapley.
huh. :P
eh,dalam perut tu hydrochloric acid lah.haha. :P

p/s : aku mnegidam roti telur mamak!shit! :P

Haris Dot Com said...

hahah bru mnegidam roti telur dh kecoh...

aku ni mengidam nk jilat ketiak mamak tuh xdpt2 smpai skunk wkakaka

wong ah ian said...

aku nak dua2 geng..tapi manje2 ngan moto x best la sbb keras..klw ade awek, bole sandar2 kt part yg gebu2 tu ngahaha..

Haris Dot Com said...

ish ko ni wong...part2 lucah mmg hang suke wakkaka...

adui klu aku pon pilih dua-dua bro wkakaka ade faedah nye

SyaffeQ said...

Mamat tu terlupa stu perkara yg amat penting!!!

awek blh buat bini..

bila ada bini,kita blh dirikan keluarga

bila keluarga ada,kita dh mula ada hala tuju

bila ada hala tuju kita akan sentiasa perbaiki diri kita...

moto kita blh jadikan hobi dan pastikan hobi kita tu sihat

jadi pndapat penjual sisha tu agak bangang tahap dewata raya la...

hala tuju dia hilang bagaikan asap sisha tu!!!

kadang2 orang cmni suka ckap tnpa pikir..dia x leh nk bezakn yg hidup atau yg x hidup..yg dia taw..iiiisap jer..blah la wei

aleen adela akoo ^_* said...

neh sorang lagi,megi goreng xnak sayoq.asal xorder megi goreng,xnk megi??hu3
halamak..asal la xkate awal2 dirimu seorang yg seorang..so....bile kite nak dating??hahah! ;P

seKut taWar said...

wa sokong ahian..!

jom membela awek...haha



**stakat ni wa mampu bela moto je agi..hukhuk

Kuda Kertas said...

hahaha..idea yg brnas dr brader shisha tu..

Haris Dot Com said...

aleen : adoiii klu megi sayuq xnk megi jadik telur separuh masak laaa??? dating?? jom??? ko blanje wakkaka

sekut : mari2 bela awek wakakaka

kuda kertas : weiiiiiii thnks bro singgah aku nye blog...

syeffeq : lek bro.....

SyaffeQ said...

rilek pertama komplek arrr..ha ha ha ha

shapikapikabon said...

ah ian ade sini?
haha. :P

kau mnegidam jugak ke.hahaha.
jom la kte mnegidam sama2. :)

.::tAk AdE pErAsaaN::. said...

haha.. ade plak mamat uh nk bezakan manusia ngn moto. moto ade bleh belai korg? korang kan suke dibelai.heh!

SyaffeQ said...

haaaaa,ktaorang leh gesel vontot ktaorng atas moto...awek x leh gesel nnti leh jdi bnda lain..