Friday, March 12, 2010

-Nur Yaaaaa Kasihhhhh-!!!!

"papa, bangun2.......mama suh bangun!!!"....

adoiiiii...sore bdk mane lak kejut aku pagi2 ni........nk tido pon xsng....

hah?? papa??? mama??? bdk????

eh bile mase aku ade anak ni??

aku trus bngun...huiyooooooo....asal aku ade atas katil yg selesa ni???

setahu aku, aku tido atas toto je......eh apesal laen mcm jee umah aku ni???

"papa , mama suh bangun, basuh muka pastu trus trun bwh g sarapan"........

eh sape bdk ni??? asal die panggil aku papa??? aku makin kompius......

dgn xbersalah aku trus basuh muka n trun ke bwh.....

aku berdebar-debar.....sape isteri aku ni......

sampai bwh jee aku trus pandang ke meja mkn dan nmpak seorg pompuan yg dikatekan bini aku....

aku trus mencarut.... "ape the neraka!!!!"......aku trus berlari ke atas semula.......ciss mmg btol laaa die bini aku...aku terpandang satu potret perkahwinan yg tergantung dlm bilik aku....

kompem mmg TIZ ZAQIAH bini aku.....hahahha ...aku trus trun balik....

sampai bwh bini aku trus tegur aku....

"hi bang....lambat bangun....tau laa semalam khamis mlm jumaat....xkan penat kot....."

cis ade kee die sound aku camni.....tapi xpe aku trus jee sarapan bersama beliau n 1 anak aku.....erm comel....maybe baka aku mmg baik....

aku masih kompius.....aku trus bertanye kan soalan kt bini aku tuh....

"em yang.....xkeje ke arini...?? "

"hi bang......awk ni dh nyanyuk ew??? watpe sye nk keje.....abg kan director syarikat besar...dh beso gaji abg tuh....lagipon arini kan abg cuti kate nk ajak jln2 g genting?? "

mak aihhhh aku director kew??? gempak gile....

pas serapan...aku trus ke luar umah utk tgk ape lagi yg aku ade...nk tgk kete laa.....

erm tekezut aku.....tol kee smua kete2 ni aku nye????? merz SLK, evo 10, lancer......

dlm keadaan melopong2 tibe2 ade org tegor aku......

"pak, ngapain mulutnye begitu pak??" ....erm maybe org gaji aku kot...

"erm ni semua kate aku kew??".....

"waduhhhh nape kate nye gito dong.....emang smua nye mobil pak, cume mobilnya fairlady itu di bengkel.....kerosakan.."....

aku mkin x percaya......aku xtau ape sebenarnye perasaan tuh!!!! aku trus berlari naik ke atas utk berjumpe dgn bini aku....

" syg....abg ade benda nk tanye ni..."......aku tercungap-cungap.....

"ape die bang?? , cpt laa bersiap "....

selangkah lagi aku nk ke bilik tuh aku terpijak seeor patung mainan....maybe anak aku nye.....

aku ilang pertimbangan eh silap ilang daya graviti diri.....pum.... aku trus jatuh terlentang......aku mulai pening2 .....pandangan aku makin kabur.....last aku nmpak bini n anak aku menjerit nama aku .....pastu trus pandangan aku gelap........................





"aris2 bangun laa woiiiii dh kol bape ni???? ko ni manjang lambat jee g keje kan....."

hah asal laen lak...asal aku kat atas toto???

"mamu mane bini n anak aku???" aku bertanye ...

"pungkok hang laaa....bile mase hang kawin.....hang dok mimpi je tadi kot".....

"tersenyum-senyum aku tgk hang time tido td...mimpi bahagia ka??" ...tegur paan pula....

sialan mimpi rupenye...tapi xpe....bgus jgk....aku bkn laaa nk kwin sgt pon.....bkn ape...xpuas nk enjoy lagi.....ish....tapi nape musti mimpi ngn TIZ ZAQIAH......dekat kot jodoh au ngn die...

CHOW!!!!!!

6 comments:

wong ah ian said...

babi!!!!



dah tu aku nak komen..nak gerak balik keje..hahaha

crazy_labelle said...

da penah baca...
byk kali...
haha...

Razman said...

taste ko tak tinggi. laen kali pastikan maria ozawa.

Frodo Baggins said...

yeah .... patutnya maria ozawa!
tetiba wa sebak lu x mimpi ozawa.



cessss !!!!


((anak lu dlm mimpi ikot muka sape ... ada muka Ian tak? ngahahhahaa .. bini dlm mimpi basah lu ni de skandal!! ))

Fhad said...

perasan lebey la ko ni... belom tentu lagi gadis2 lain akan suke ko... haktui!.. langkah aku dulu okey...

Haris Dot Com said...

ian : apebenda ntah wkakakak

crazy_labelle : oooo o bace katne???

razman : jadah ko....maria ozawa tuh dh ari2...bosan...

frodo : anak aku ikot muka aku laaa....xkn ikot muke berok laaak??

fhad : aku bkn perasan laaa....tapi mmg kenyataan ...nk wat camne??