Tuesday, March 2, 2010

-Warkah Utk Ayah-

haris anakmu,
blok 3-2-1 flat umah sewa,
dekat area danau kota,
poskod lupe,
kuala lumpur,
______________________________________________________________________________________

encik ayah,
no 30 jln 1/11,
tmn intan,
kluang, johor.


Dear ayah,

WARKAH UTK AYAH KU,


Saya Mohamad harisuddin, no ic 85xxxx-01-xxxx ingin menanyakan seandainye cik ayah masih mengenal saya lagi....tujuan surat ini di tulis kpd cik ayah adelah kerana saya tersentap dgn statement cik ayah yg sudey tidak kenal lagi same saye...

2. Setelah 4 kali jumaat memikirkan nye...akhirnye saya membuat keputusan yg agak drastik iaitu memotong rambut, bkn utk mendptkn publisiti, tetapi agar cik ayah dpt mengenali saya semula....

3. Dengan ini saya lampirkan gmbr terbaru sya setelah rambut ini di korban kan..agar ck ayah dpt mengenali saya embali agar mudah saya melakukan proses mengepau duit sekiranya gaji saya kehabisan nnti...








Terima Kasih

Your Sincerely,

...........-sign-.......................
anakmu....

13 comments:

e. indah said...

mnyesal dahulu pendapatan ..
nyesal skrg nganga ... : )

sayuri said...

waaaa akhirnye...
kan bagus..
bangga ayahnye

wong ah ian said...

waaaaaaahahahahahahahahahahaha....

da macam hafijur rahman nurul islam (bangla kilang) je aku nengok...hahahahahahahaha

oranglidi said...

HAHAHAHA! DARI ARITU WA DGR CERITA LU NAK POTONG RAMBUT. AKHIRNYa..

Fhad said...

hahaha skema sial.. kegilaan gay versi bangla.. aishhh aku pun ghairah dengan penampilan baru ko wahai setan...

Frodo Baggins said...

WAKAKKAKAKKAKA ~~~

seyes!! muka skema gay gilerr!!!
semoga menjadi anak x derhaka



((sambil hulur ky jelly))

MANATRAHDAZZLE said...

yap jangan jadi ank derhaka hehehe

Haris Dot Com said...

e. indah : huhuh ni mmg nyesal x sudehh

sayuri : hahahh bangga apenye...suke laa die...

ian : jadah cam bangla....ko ngn aku lebih kureng jeee klu dh rambut pendek....ni semua salah mamak kedai tuh...aku suh kerat skit jee...die kerat bgi btol2 pendek...cam pundek...

oranglidi : hahah finally....susah wooo nk wat disisyen...hahaha

fhad : buto...syg u jgn lupe...u pon gay juga...kegilaan warga2 nepal lagi u.... lap u...

frodo : jadah laa ko ni apehal gay lak...muke mmg skema...rase cam nk tumbuk jee cermin wakakkaka

manatrahdazzle : fuhh panjang name ko ni wakakkaa....aku anak soleh beb

aleen adela akoo ^_* said...

wuhuhuu.kan shemart anak cek ayah cenggini..
xpe2,rock dlm ati je wlopon rambot da potong.hu3 :P

♠☠♠ayudeadwish♠☠♠ said...

uh~
aku cheras je~
tp kekadang lepak ngan nini kat danau~
ley ah join kitorang

crazy_labelle said...

mane ko simpan semangat kepahlawanan ko?

Haris Dot Com said...

alenn : aku mmg smart xkire berambut panjang or pendek...SEKIAN...

ayu : nini?? dak danau kew?? leh kenal2 wakaka

crazy_labelle : aku??? ntah laaa...ilang dan trus ilang wakakka

oranglidi said...

apdet la