Tuesday, March 16, 2010

-Keindahan KLCC-

salam.......mmg tajuk ni xde kene mengene dgn entri aku ni.....biaselaaaa...aku mmg mmpunyai kelebihan atau lebih tepat lagi sebuah keistimewaaan yg agak luar biasse iaitu mmpu mencipta tajuk yg xselaras ngn entri.....


benda yg aku nk cite ni jadik kat aku mlm semalam.....meruntuhkan maruah aku dan juga mmbuat kan aku tersipu-sipu malu....cis sialan....wakaka'

so mlm semalam aku g maen ftsal.....lpas tuh balik singgah kedai mamak......hajat k makan bersama-sama rakan2 ku.......sat g ade kedai yong tau fu baru bkak.....

aku pon nk try laa..sbb aku tgk cam sdap jeee.......so sampai kdai tuh pon aku pon sibuk laa memilih2 lauk yg nk di mkn.......sambil2 tu berbual laaa dgn tokey kedai tuh...


aku : bang byk gak lauk2 die kan.....

tokey : bolee thn laa...erm pilih2 dlu dik.....secucuk rm1 jee....

ak : ok2 tgh wat pemilihan laa ni....byk sgt.....sedap2 plak tuh smua

tokey : abg nye brg smua fresh2 dik......bahek punye....

aku : tu laaaa...erm dh lame abg wat keje ni??

tokey : aik laen macm jee bunyi die...huhuh 3,4 tuan gak laaa dik....

aku : ooooo kayaa laaa pasni kan...........nah bang lauk2 yg saye pilih ni....

tokey : hah ko dok mane??

aku : saye dok area danau kote jee bang ....dekat jee....slalu gak mkn sini...ni pes time nmpak abg niaga kat sini...

tokey : eh x maksud abg ko mkn ni meja mane???

aku : hah??? saye dok meja tuh yg ade botol shisha blakang awek xcun tuh...( malu siall!!!)

tokey : ok ko dok dlu nnti abg hntr....



so tuh laa yg terjadik kat aku...sumpah blushing2 aku dgn abg tuh..........seb baek aku g sorang...klu g ngn mmber aku kompem kene bahan nye laaa ....CHOWWWWWWWWWWW

13 comments:

Fhad said...

dasar telinge cacat! hahah.. len kali bukak beanis tu ble bercakap ngn org.. ni ble nmpk awek je kuarkan penis watpe? hahahah

Haris Dot Com said...

woiii cacat ape ko ckp ni ....xphm laaa lahant!!!!!

wong ah ian said...

tah aku pun x paham fhad ckp ape haha..woi haris ko duk danau kote ke danau kota?..ngahahaha

crazy_labelle said...

haha... ak rase biasa je... oo lupe, ak ni tersgtlah clumsy n suke memalukan diri sendiri...

Haris Dot Com said...

ian : woii bungok!! aku bkn pekak....aku salah paham laa...dh brader tuh tnye " ko dok mane??" aku ingt ie tnye aku tinggal kat ne....lagha laa ko ni

crazy_labelle : aku kan laki2 macho....malu laa klu terkene cam ni

crazy_labelle said...

macho ke?
hi! ley berkenalan? hik3... ^_*

ain said...

miss comunction...!!ha..ha...

cik CumeY said...

hahaha....


lawak siot..

oh ini la haris yang ian cakap kan tuh yer?

yang nak berscandal ngan razman tuh kah???


razman rajenah yang suke ganggu kententeraman cc tuh eh?


hahaha...


nak ajak man jadik gay kah?muahaha

AH Beng said...

hye abg ensem.. da lame gua x dtg cni... hahahah.. pekak!

jalak lenteng said...

hahaha..ko perasan sial..bajet femes..akakaka..

Haris Dot Com said...

crazy_labelle : mmg macho!!! sila lah berkenalan?? :P

ain : hahah miss take kottt

cik comey : haah ramai kot yg dh ngata aku ni kew?? wakakak bile lak cik comey nk jumpe saya yg kiut ni???

ah beng : hahha aku rase cam dh tau jee indentiti sebenar ko??

jalak abdillah : siot ko....ko jeles ko ...aku mmg pemes kot wakakka

Aku Beskot™ said...

kalo ak jd ko..
trus ak lari laju² langgar dinding konkrit..
kasi ilang ingatan..
haha..

Haris Dot Com said...

beskot : jadah aku nak wat mcm tuh...klu aku ikot care ko kompem aku kureng hemsem pasni....oooo ni taktik ko kan.!!!