Wednesday, February 17, 2010

-Pendek-

hahaha tajuk xde kene mengene dgn fizikal atau ape skali pon...cume ni entri pendek penah aku ciptakan....

hahha aku nk poton rambut....dh panjang ni...bapak aku bole wat lawak plak ngn aku...ade ke ahad lepas aku jumpe die, die bole ckp ko sape??? anak aku rambut xmacm ko...perghh menangkap sampai ke hati beb...

so aku just nk tnye pendapat perlu kah aku potong or biarkan je....syg beb dh panjgn ni......CHOW

p/s : aku dlm dilema

38 comments:

Wanie-san said...

hahaha...
perghhh begitu jujur ayahmu...
myb die rase rmbut ko pjg lg ense..lalalala

Frodo Baggins said...

hahahhahhaa
tabik bapak lu!!
dulu rambut panjang
abah aku tolong tebaskan
walaupun tanpa kerelaan aku!


>>____<<


ptong arrr, jangan jadik anak derhaka! kahkahkahkah

♠☠♠ayudeadwish♠☠♠ said...

ikut suka ko la~
law syg simpan je~

Fhad Boulala said...

celah mane panjang rambut ko? pendek je.. ko jgn atas ko trim bawah ko biar serabut plak hariss... auwwww rimas2... ahahaha

TARANTULAH said...

tgok pada keselsaan ko la. kalo aku leh simpan aku akan simpan bro. jarang dapat peluang simpan rambut panjang ni..

Haris Dot Com said...

wanie-san : hahaha maybe kot

frodo : hahaha bapak aku mmg suke saiko aku cam tu...agak zalim laa klu beliau dh mula berbicara

ayudeadwish : tapi aku lagi syg bapak aku???? ish ish ish keputusan yg sukar

fhad : mmg laa ko xnmpak , ari tuh jumpe kan aku pakai snowcap...lagi satu rambut aku klu kembang dh mcm alleycat aku tgk...haha cibai statement ko ni....bulu bwh trim laa beb

tarantulah : tu laa pasal....dlu aku bela panjang gak...4 sem aku bela...last2 kantoi ngn pengawas peperiksaan...cis

Fhad Boulala said...

oooo panjang ke? lagi afdal kalo ko bertudng litup.. mesti cun... hahahaha.... kot ye pun jgn lah tulis bulu.. lucah syial.. aku tulis rambut je.. hahahah

Haris Dot Com said...

adoii xde laa panjang sgt....tapi lagi panjang dr ko lee....lagi pon rmbut aku ni spesis gulung2, tu yg xnmpak panjang...bavis ape nk suh aku bertudung...aku bkn muslimah...sial laa ko ni...bulu rambut same jeee wakakak xde lucah nyeee

nurmy said...

hahaha jujur giler bapak nye!
gunting je lor..
ta baik ouh derhaka!
rambut bile2 bule pnjang..

ELYN said...

haha gila cun bapak ko

Haris Dot Com said...

nurmy : bapak kite mmg camtu....beliau seorg yg stret fowed...hahahha tgk laa nnti camner...ni tgh pikiaq ni...

Haris Dot Com said...

elyn : ko silap ...cun mak aku...bapak aku seorg yg hemsem...trima kasih

crazy_labelle said...

lelaki rmbut pnjg yg reti jaga sgt sexy okeh... i like...
rilex je... mende ni ko bru wat kan? lama2 die dpat la adapt...

ct odah said...

aku rse ko takyah potong la...bia bapak ko lgsung tak knal ko...hahaha

Haris Dot Com said...

crazy_labelle : maknenye aku bakal jadik the sexxiest man in malaysia kew??? ok thnks atas dorongan anda...

ct odah : cis sungguh ko ni...xpe nnti klu aku dh jadik cun ko jgn nk kwn ngn aku wakakaka

oranglidi said...

padan muka lu. keh3.. susah wo kalau bapak tak ngaku anak. hhehehe..

bek lu potong skit2.

Haris Dot Com said...

org lidi : wakaka "bek lu potong skit2" ko ingt rambut aku ni rumput kew nk potong sikit2,...adoyai...aku nk tgk klu rambut panjang ayu x wajah aku ni kikikikik

aleen adela akoo ^_* said...

ha3.akoo xtahan btol bace komen ruangan ko neh...nak ber 18sx je slalu kan.akoo neh berjiwa suchii ko tau x!huuuuu

btw,sila potong.ayah ko suda bagi hint d ctu.huhuh

Haris Dot Com said...

aleen : alah ko tuh berfikiran negatif.....cube pandang dr sudut yg benar...kompem ko nmpak ok je....hahah tgk laa nnti..tunggu bapak aku halau bru aku potong kot wkakaka

MUHAMMAD NUR AZFAR BIN NOH said...

hahahaa....

mule2...mmg patot pon haris bapak ko ckp cmtu....hahahahha....

penghabisan....aku rase xyah potong la haris....stail tu...

Haris Dot Com said...

bungok nye aspar....aku mmg stail pong...wkakaa

-li.zue- said...

ayah lebih tahu yang terbaek untuk anaknya.

potong.potong..potong!!



HAHAHAHA

Haris Dot Com said...

li-zue : ceh dh mcm iklan wimax...poton poton poton

hans said...

hahahaha
sedih weih ayah ko cakap cam tu
gi la potong
hahhaa

Haris Dot Com said...

hans : apelak aku seday...aku fight beb ngn bapak aku wakakaka...tapi dlm mimpi je laa beb wakakak aduyai

wong ah ian said...

woi apehal aku lambat ni..celaka..
ala ko potong jela bro..aku pun x suke rambut panjang dow rimas..ko ni xdela hensem sgt klw berambut pendek tp atleast semat la sikit kot...

dan yg penting..


kalau ko potong rambut, rambut aku akan panjang dulu lepas ko ngahaha..
aku rindu rambutku yg curly merly..hoho

Haris Dot Com said...

wong : blah laa lu....lmbab laa...dh masuk magrib bru ko nk muncul...rindu woooo ceh dh muncul laa aura gay tuh....org rancak2 ko senyap....perggg agak brani ko ckp aku xhemsem klu berambut pendek kan??? hahha cam tu aku xjadik potong laaa...aku nk kasik perm rmabut ini wakakaka...so rambut still panjang dr ko wakakka

crazy_labelle said...

ak xckap ko... jgn la perasan sgt... sbb xsemua seswai rmbut pnjg... n yg pntg rmbut mesti hitam bersinar okeh... jom gi saloon wat treatment weekend ni... huhu...

Haris Dot Com said...

crazy_labelle : hahaha kecik tapak tgn sejadah saye hamaprkan...hahaha ko blanje amacam??? aku klu org blanje on jee wakakka

crazy_labelle said...

wahaha... ak bru nak pao wet ko... cis2... ak jugak yg kne...

e. indah said...

habislah ko jadik batu, bapa ko dah tak ngaku ko anak dia hhaha ...; p

Ah Fatt said...

haha. anak kena buang

Haris Dot Com said...

crazy_labelle : hahaha xdpt laa jawabnyee

e.indah : huhuh xnk laa batu...hope jadik johnny deep???

ah fatt : aku bkn kene buang daaa.....bapak aku kureng kenal jeeee wakakka

Razman said...

tanyala balik..ko bapak sape?

Haris Dot Com said...

razman : klu aku ckp mcm tuh kompem kene trajang wakakka

Haris Dot Com said...

razman : klu aku ckp mcm tuh kompem kene trajang wakakka

nuwa said...

potong potong potong! dgn bapak kau sekali kau potong! HAHAHA!

peja said...

owh...maybe dia igt
"anakku sazali kot"...
alah,yg rambut sikat tepi tu..