Sunday, February 14, 2010

-14/2/2010 hari utk mengawan???-

bset kan tajuk entri aku,.,,,hahahha tapi semalam pagi dlm sejarah aku xmenyambut ari tersebut dgn mane2 awek2 di kl ni....huhuhuh kuat iman aku......

tapi semalam pagi pade tarikh berkenaan aku telah menyambut valentine day bersame 4 org blogger iaitu si kosong, ian , fhad n org lidi......agak sekejap juga aku menunggu ketibaan mereka utk lepak bersama aku,....

1st skali aku jumpe dieorg....bru aku phm ...aku dan mereka2 ini mempunyai 1 persamaan....iaitu blogger2 yg hemsem....di ulang sekali lagi hemsem....hahaha cume aku lebih menyerlah kehemseman nye....hahahha.....bkn memuji...tapi kenyataan....

so diawal perjumpaan...si fhad dan si ian agak pemalu ngn aku...tapi aku dh nmpak aura2 gay dri mereka.....masing2 duduk bersebelahan aku sambil cube menonjolkan aura2 tersebut.....ternyata ian yg mendahului apebile dgn sweet nye beliau minum air aku sedangkan air beliau ade di depan beliau...wakakak ayu time tu bile die mohon maap dr aku wakakaka....sial sungguh aku ni kan....fhad juga trut serta menonjolkan aura2 negatifnye itu...apabila beliau mengatakan mempunyai hobi yg same dgn aku iaitu memiliki sebuah scrambler...sweet kan beliau wkakakka....

cume aku tertipu dgn si kosong...beliau nmpak ganas tapi beliau mempunyai sebuah paru2 yg bersih....(xhisap shisha beb).....aku kureng percaya mula nye...maybe lakonan...tapi selama 5 jam lepak...baru aku percaya....wakakka...

cume org lidi aku masih kompius dgn die.....beliau agak serius pagi tuh...xtau kenapa....sbb tuh aku agak takut utk menegor beliau wakakkaka

tapi ape2 pon mlm tu mmg best...sbb mereka smua ni sempoi...senang di ajak bersembang...wakakka klu bolee ade jee lepak2 ni aku nk join laaa....hahahha aku respect laa korang leh dtg dr putrajaya tuh....ke danau kota....hahah aku ingat korang2 dok area2 dekat2 je....rupenye jauh...pastu balik mlm2 buta.....

ape pon korang mmg best...tulus ikhlas dr aku....CHOW

22 comments:

hans said...

yups
kuar berita tadi asyik kena tangkap basah jer sekor2
malu aku tgok

Haris Dot Com said...

hahahha baik2

Unknown said...

GAY DI LAKNAT TUHAN. NABI XMENGAKU UMAT. HEHEHE.

Haris Dot Com said...

TARANTULAH :HAHAHA TU YG AKU RISAU KAN BROOO

lumut said...

argghhhhhhhh..
gua tak puas hati ni nape lu update entry ni tanpa ade isi2 yg lu ngumpat gua..lu igt gua tak tau ker mlm tuh name gua ade naik kan?

eleh lu siap nak tnye lg name owner esoksemalam kan??=p...

oranglidi said...

WOI! APE JADAH LA WA NAMPAK SIRIUS TIBA2?? ADA PARUT KE KAT MUKA WA? CIS.

rilek a, wa dengar je perbualan lu. best lepak dgn lu. hehe.

[BUKAN APA, PAGI TU WA DUK BERDEBAR2 PINTU RUMAH AHFATT TERKUNCI. LAST2, MEMANG TERKUNCI. DAMN]

Crazee Lazzy said...

kejadahnye aku malu? xde makne.. haha... org lidi malam tu period.. ko x taw ke? kosong x hisap shisha tapi die isap shasya... hahaha... yang penting kitorng puas lenjan ko sorng.. service ko dekat Danau Kota mmg terbaik siap letup2... wahahahaha

5069 said...

bodow org lidi berak dlm suar mlm tu, tu yg senyap je takut nk bgtau hahaha..aku x sengaje dow tersedut nescafe o ais ko..da mlm2 mate aku pinau nmpk same je ngn tea o ais hahaha..

Aleen Aiden said...

haip!caner rupe kekaseh awal dan aher akoo tuh,lidi.ganas kah bliau?gerun kah?huuuu

Haris Dot Com said...

lumut : cis xde maknenye aku tanye nama ko yg sebenar...aku just tanye ko kat mane jeee....perasaan tol laaa

org lidi : aku sokong laaa ape yg ian ckp...mybe ko terberak kot wakakakaka

fhad : babi ayat ko mmg xley blah...mase bilee aku servis korang....klu btol2 aku servis korang balik mengengkang sial wakakakakaka

ian : yelaa tuh...tapi mmg sweet laaa cibai wakakakaka

Haris Dot Com said...

aleen : adoiii kan dlm entri ni aku dh ckp....blogger2 yg jumpe aku tuh semua nye hemsem2 termasuk aku k

oranglidi said...

fakiu. IAN YANG BERAK. FHAD SUMPAH BARU LEPAS CLASH DENGAN BETINA.

si kosong said...

heh..apa korang merepek ni setan.??????

Crazee Lazzy said...

lidi : fakiu too sayang.. b;e plak gua clash ngn betina? gua x kenal pun sape.. lu salah org.. gua x curang dgn u lah.. auwwwww...

haris.. elehhh ayat nak cover.. pundek.. kitorang top camne nak ngengkang? ko yg bottom thats mean ko menadah kitrng memberi.. sorong papan tarik papan.. telor same telor lage2.. lu kesedapan pure2 xtaw pape.. hahah.. ok x pantun aku?

-li.zue- said...

pehh.lepak 4 orang.
bahaya bro. gay.gay.gay.agagagaa

wa dgr cita...
lelidi tu saiko.hoho
*weyt lidi..ko tak saiko kan..? kan? ahaha

5069 said...

lidi : faking sheet u syg..puas x romen ngn orga tadi?..hahaha

lumut said...

komen2 kat sini mcm sampah.,..
ish mcm ni rupenye perangai fhad,ian,kosong,dan org lidi..
slamat tingal syg.hahaha.
curang!

oranglidi said...

CIS. LUMUT DAH PANDANG SERONG KAT LU IAN, KOSONG DAN FHAD. WA X PE SEBAB WA MEMANG MCM NI.

oranglidi said...

LIZUE,
CIS. SAMPAI SINI LU . HEHE. WA MEMANG SAIKO . KEH3.

Haris Dot Com said...

cis baru xbukak blog 1 hari dh banyak unsur2 maksiat dlm komen ni kan...cisss

Mrs H said...

haha.. tajuk yg klaka

Haris Dot Com said...

tak ade perasaan : aik tajuk jee kelakar??? isi???