Thursday, April 8, 2010

-Klu Jodoh ... X kemana...-

erm semalm aku tepon ayh aku......aku saje call sebab aku seorang ank yg soleh lagi bertakwa <---sile percaya...

sbb utama aku nk tanye khabr....kemudian mntak sedikit wang ihsan....last skali nk bgtau psl aku benti keje....

aku ingt ayh aku mengamuk....tapi laen plak jadik....

aku : assalamualikum ayah....sihat sejahtera ke??

my father : waalaikumussalam.....cam biase la steady lagi....mybe bertambah sihat kot sb aku x merokok!!!

aku : huhuh makan dalam kot....hahah saje jee call...nk tanye khabr....

my father : eleh...stret fowed je laa.....tanye khabo konon....mcm aku xknal ko ni....

aku : hahah btol2 mane ade tipu...ni ikhlas dr ati ni.....tapi mmg pon ade hajat laen...nk mntak duit skit.....hihih lagi satu abg dh benti keje......ade prob skit....

my father : huh....bgus gak ko benti....g laa carik keje kerajaan...terjamin skit idop ko......mcm2 benefit ade ........bolee cpt2 kumpul duit...pastu kawin.....

aku : hah!!!! KAWIN!!!! what the neraka!!!! <---- hah yg ni aku ckp dlm ati.....

my father : ye laa kawin...ko tuh makin tua... dh ckup duit kawin jee......k laaa nnti ayah msukkan duit skit....salam...



-hah mane ade die marh aku benti keje!!! lagi suh kawin....gile ape!! nk bg anak org makn apew???

CHOWWWW!!!

p/s : rakan2 tlg carikkan aku calon!!!! wakkk

12 comments:

Sendra said...

tu tandanya bpk kau dah tak sabar nak tengok kau jadi bpk pulak..

aneszailani said...

dia dah x sabar nak bercucu kot..
*menglami situasi yang sama..mak abah dok sebok tanya sana sini camna prosedur & adat kampung nak kawenkan anak padahal anak dara dia tak abes blaja pon lagi.. -_-"

Fhad said...

wey ko nak payung karok pkaia duit bapak ko bagi ke? aishhhh.. segan r .. nnt jgn lupe booking 4 jam okey.. hahahah

Farid Fernandez said...

ko apacer??

ngata mieza kat blog dia jiwang...

kau 2?

hahaha

wong ah ian said...

weh xyah susah2 ar payung karok klw ko xde duit..nnt ko nk mkn ape pulak?..ko nk payung brape jam?..gi ss2 la murah sket..haha

aleen adela akoo ^_* said...

aku tau sebab ape reaksi ko,"wat the neraka!" bile ayh ko suh kawen.
sebab ko gay.......hahah! :P

calon hapenye!aku ade!agaga~~

Mieza vs Rory said...

aku ader...hahahahaahhaa

Haris Dot Com said...

sendra : xde maknenye...aku lom bersedai nk jadik seorg bapak...

aneszailani : haahhah ko pompuan xpe...aku ni laki kot....mane ade org pompuan dtg minang laki???

fhad : jadah nye nk payung pakai duit bapak aku.....duit bapak aku wt makan2 laaa wakakka utk aku sorang jeee....duit aku laa yg wat payung wakakaka

farid loserpool : sial apesal aku jiwang lak.....bungok tol laaa

ian : hahah ko relax laa bro.....setakat payung karok tuh baper laa sgt.....lipas2 kat umah aku tuh byk....ckup sampai ujung bln kot....ko jgn risau wakakak

aleen : musibat...bilee mase aku gay?? dlm surat beranak tulis "lelaki romantis" kot...

mieza : hahahha jom sok kew dh bole masuk minang....jadah....

fyna said...

hehe..dia nmpk u ni cm da leh jd suami yg baik..cewah

crazy_labelle said...

slagi xde rumah ak xkawin kot..
bkan meterialistik...
just berpandangan jauh...
demi masa depan anak2 saya...

Haris Dot Com said...

fyna : thnks sudi lwt blog xseberapa ni ok....erm calon suami yg baik??? huhuhuh calon????

crazy_labelle : aku stuju ngn ko wakakaka

aneszailani said...

adehh..memang la laki pinang pompuan..
tp calon pon tadak ni nak kawen lagu mana..haiihh.. -_-"