Wednesday, April 7, 2010

-Aku Tersepit Ko Mengepit-

"klu ko nk 'benda' ni ko kene g kat depan tuh ade makcik yg jual....kat area mamak zubaidah!!!"....ujur mmber aku dgn yakin....

aku ngn dak umah yg laen saling berpandangan.....uihhhh klu xkerana 'benda' tuh....mmg aku xnk kuar pagi2 buta kol 2.00 pagi ni...

aku pon bersiap...setelah puas di ajak....dn mmberi upah...akhirnye sorang mmber aku yg bernama paan sudi menemankan aku ke zubaidah.....

sampai jee ke destinasi yg di tuju...berlaku sebuah perbualan....:

aku : weiii ko kompem kee ni makcik yg kine kene jumpe tuh??

paan : ntah laa aku rase ni kot yg shah ckp tuh....tapi apesal aku rase sejuk semacam jee....

aku : tu laa psl...mybe sbb dh pagi ni mmg laa cuaca agak sejuk...klu panas mungkin ko terlalu byk dosa....

paan : so dh sampai ni...g laa tanye makcik tuh....

aku : laa apsal aku lak!!! ko laaa...

paan : weiii bkn ko kew yg nk beli??? ko laa g...cpt dah menggigil ni...

so dgn berbekal kan semangat dan keyakinan yg tinggi aku trus g ...... aku tekad....langkah kene brani......

aku : ermmm akum makcik.....hahah kerang bakar ade lagi x?? bagi bungkus 2!!!


CHOWWWWW

5 comments:

Fhad said...

fes... hahahah... stakat kerang bakar je.. nnt opened table sekali okeyyy.. hahaha

wong ah ian said...

lu open tuk gua skali brader..haha

Farid Fernandez said...

ko bila nak follow aku balik nie??

aku nak lumba follewr dengan fhad dowh..

plz polow aku... plz...



huhuhu

nurul huda said...

wah makan kerang bakar pukul 2am!

nak jugak!

yam2

Haris Dot Com said...

fhad : adoiiiii aku xmaen la open2 kerang bakar...kerang idop ade la ....nk??

ian : hahah ko pollow jeee nnti aku open laa....erm karok je k??

farid : sialn....snggap berfollowing....dh pollow laa

nurul huda : hahh meh dtg danau...akan ku blanja wkak