Wednesday, May 26, 2010

Hah Entri Yg Ke-470??? Bior Betol!!!

huaaaaarggg aku bangun jee tgk jam kol 7.30....huh awal aku bngun....normal kee aku ni??? aku periksa setiap inci tubuh badan aku... SAH !! aku masih manusia lagi.......aku tgk depan aku terhidang laktop yg masih lom tertutup lagi.....masih terpahat 'berukband' di sisi laktop tersebut....aku tgk sbelah aku, mmber aku tido muka tersenyum sambil tngan di dlm boxer.......em lucah......"huh layan pornografi laa tuh...ceh mcm aku x tau"...bisik ati aku.......

aku trus bukak blog cacat ni....terbuntang mate aku yg ciut ni....hah entri ke 470??? biar btol....mimpi kee aku ni.....aku lari2 ke arah dindng sambil melagakan kepala ke arah dinding umah aku ... nape aku bertindak sedemikian??? bkn kerana aku gile atau kurang waras...tapi aku kurang pecaya dgn ape yg aku lihat....mana mahu nye aku sudah menyiapkan 470 entri...mustahil!!!!....

aku dapati sebidang taik mata di mata aku ni,... aku kesat, kemudian aku tgk balik blog cacat ni.......fuhhhh aku menarik nafas lega...oh baru entri ke 47....hahah aku gelak sorang2,......tertipu aku dgn mainan mata aku sendiri...cis....tersipu-sipu malu aku di situ...

bru nk bikin gempak same blogger2 yg laen...tapi apekan daya...cume salah paham sahaja....maka entri kali ni bkn lah utk menyambut ape2 anniverseri.... hanyelah secebis entri sampah.....CHOWWWWWWWWWWWW!!!


P/S : HAAHHAHA KURSUS LAGI!!!

6 comments:

Epul Azimi said...

tak lama dah tu bro..........

Fhad said...

ko da giler ke? hahha...

Yatre Hayati said...

hahahah..ni sah2 ngigau!

poksudaus said...

hahahah
tenang2
heheh
^_^

faz_e said...

kes taik mate sebidang la tu

Anonymous said...

sape mmbr kjo yg tgk pornografi 2? lucah2,, haha..