Monday, September 27, 2010

-Kentut Ohhhh Kentut-


Salam Sejahteraa...

Tajuk Je mmg lucah......
tapi nk wat camne....
benda ni mmg terjadik kat aku mlm tadi...

Aku kuar mkn pas balik keje...
Lepak mamak dh jadik kesemestian...
Wajah hemsem, kulit gebu , pipi montok...
Rase rugi klu x persembahkan wajah ni kat gadis2 sekitar putrajaya ni...

So berbekalkan iswara yg dh convert lancer baru...
Aku bersama rakanku menuju ke mamak persint 14....
Tujuan utama kompem laa mkn...xkn menjual nasi lemak pula....

Setelah puas mkn, dan melihat keindahan tuhan...
Aku pulang ke umah sewa....
Hasil percampuran 7 jenis kuah mamak yg diletak pada nasi...
dan di bilas bersama air nescafe 'o' kaw2 punye....
Membuat kan perut aku memulas-mulas keriangan..
Tanpa disedari aku melepaskn gas terlarang yg dinamakan kentut...

Member aku dgn murka memarahi aku....

"bro sopan skit...nk kentut bgtau laaa..bolee aku bersedia"

Apekah perlu bersedia bile seseorg itu ingin kentut??
Aku pon membidas kata2 mmber aku tuh...

"nk sedia apenye?? asap rokok yg membawa mati bole plak kongsi??...
Xkan asap kentut yg xmenjejaskan tumbesaran ko nk kecoh"...

Member aku terpana ngn jawapan aku tuh...
Tapi beliau tetap marah2 sambil menyatakan ketidakpuasatian beliau....
Lantak pi la...bkn slalu pon aku kentut...
Tapi agak byk kali gak laa aku terlepas gas2 murka tuh...
Lagi bertambah bingit mmber aku tuh...

Sesampi nye di appartment sewa aku trus menaiki lif...
Kemudian dtg 2 org awek cun yg nk nek skali...
Fuh mmg tergugat iman aku bersama mmber aku tuh...

So aku borak2 cam biase ngn mmber aku tuh,
2 org awek tuh pon borak2 laa sama sndiri...
PAstu aku dgr bunyi kentut...
Agak kuat, aku pasti tuh bkn dtg dr aku....
Apetah lagi dr mmber aku...

Aku ngn mmber aku pon usha laa awek depan tuh...
PAstu dieorg pndang blakang...
Haaa mmg kompem dtg dr dieorg...
Dieorg trus sound...

"Ape?? Xpenah tgk pompuan kentut kew"

Aku tergamam...
Xde sepatah perkataan pon yg kuar dr mulut aku hakta mmber aku...

Smpi umah je aku sound mmber aku...
Asal die x sound dak pompuan tuh......
Dgn selamba die ckp..

"Em mane ade busuk...sweet jee aku tgk..."

Vavi tol....xpe2...
Mlm ni ko tido tgk laa aku bgi baik nye kat muka ko....

SEKIAN...




9 comments:

si kosong said...

presint la..bkn persint...

MOFASAD said...

kosong.. dia baru duk.. sian sket kat dia.. haha

ah ko... ko ngan member ko sama je perangai

Ahmad Muzaffar =) said...

awek kentut wangi...ko kentut busuk dowh ris!!!
hahaahaha...

oda the miss Rrrr said...

ayoyoy..tarak syenonoh la kamu orang nih

eiffel said...

hatta la bukan hakta -.-"



giler bias member lu...hahhhahhhahahhhaahaa

Aiman said...

Ris,,mane2 awek kentot pon,ttp wangi...ko pnye kntot lak dah saing2 gn taque jamilly..haha

oranglidi said...

babi .. kentut2 pastu pas kat orang...

Tun said...

kau cakaplah kat dia orang, yang kau biasa dengar bunyi kentut dari perempuan, tapi tidak pernah tengok perempuan kentut. Lagi satu, kalau kawan kau bau kentut budak pemrempuan itu baunya sweet, kau bagitahu dia yang budak perempuan itu tidak akan memberi nombor telefon rumah ataupun nombor handset kepada kawan kau itu.

kentut yang tiada bau, anginnya tidak panas, jika angin kentut itu terasa panas cepat-cepatlah singgahkan punggung kau dimuka simangsa, nescaya simangsa tidak akan bercakap selama 2 hari.

qishie said...

haha.cool betul.