Tuesday, September 11, 2012

-Segala Kecacatan Amatlah Dikesali-


Hai Kawan2..Lame btol aku tak updet blog kn..Bkn aku bz kije ke ape..
Sbb aku Tak ingat Username ngan Password!!..
Cacatkan??Aku yakin korg sume da tau yg aku ni cacat...
Bese la takde ape yg nk diherankan ye dak..
Kalo nak tau..Aku da kawen tau.Syok kawen ni..
Mcm2 pengalaman baru kita bley dpt..
Paling Ketara Perot kita akan Makin Membesar!!..
Tp jgn riso nnti aku pegi wt tarian poco2 ntok rampingkan kembali badan aku yg bulat ni..
K La..Tak Tau nk updet ape da..
Nnti Abam Haris dtg lg k..

4 comments:

beskot said...

dasar cacat

oranglidi said...

hahahaha. camna leh lupa paswed

Crazee Lazzy said...

pergi matiiiiiiiiiiiiiiiii

R.A said...

peh...abam haris dah kawin..lame btol tertinggal cite hot ko..

ko mesti dah lupe aku..