Tuesday, December 7, 2010

-Ok Ni Bukan Sembang Kencang-

Jejaka2 harapan Negara...Di jamin Halal





Yaaa Seperti Yg Korang sedia maklum....
Aku mmg mempunyai byk citer2 rare yg aku alami...
Aku bkn xnk post byk2...
Cume aku xnk bersifat takbur lagi riak...

Tetapi memandangkan kejarangan aku menupdate blog...
So maybe pengalamn rare ini bole menambahkan entri2 dlm blog ni...

Pada 1 Muharram 1432...
Aku bersama-sama rakan2 yg laen...
Menuju ke sebuah bukit yg makin terkenal masa ini...
Iaitu Bukit Broga....

Berjnji pada pukul 3 pagi...
Tetapi akhirnye bergerak kol 4 kerana janji2 manis dr saudara Jalak...
Sampi di sana dlm lingkungan kol 5 pagi...

Setelah melakukan sedikit senaman lucah...
Dan berbekalkan air mineral botol besar 1 utk di kongsi 7 org....
Serta bantuan sedikit lampu dr Hp saudara jalak...
Kami trus memulakan dakian....

Kesejukan Pagi yg amat cool....
Disertakan dgn kekurangan cahaya...
Mmg agak sukar pendakian kami utk menuju puncak...
Aku je beberapa kali 'Shuffle' kat tebing2 bukit tuh...

Namun atas semangat bantu membantu yg telah kami terapkan...
Serta semangat setiakawan yg telah kami pelajari...
Akhirnya tepat jam 6.00 kami sampai ke puncak...
Xdpt di gambarkan kepuasan pada diri kami...

Tapi agak manis kejayaan ini bagi aku....
Kerana aku hanya berbaju...
Seluar jeans pendek...
Dan hanya memakai selipar CROCs...
Di ulangi...selipar CROCssss...

Aku bangga sbb ramai yg berkasut canggih2...
tapi tumpas di pertengahan jalan...
Maybe lepas ni aku nk wat rekod lak...

Panjat gunung Kinabalu pakai CROCsss je..
AMacam??


Chowww!!!



p/s : Thnks dan Kredit diberikan kpd rakan2 yg byk membantu sepanjang perjalanan.... antara nya Jalak , Wong Ah Ian, Kososng, Fhad , Taipo , dan Ali...


4 comments:

Mieza vs Rory said...

Kososng??? tgn menggigil ker time taip nih

oda said...

mantoop la bro..xde nyamuk ke ek?

Ah Laang said...

kecoh je!

Haris Dot Com said...

mieza : adoiiiii

miss Rrrr : ermmm xpasan kot

Ah Laang : lu ar kecoh wkakka