Friday, November 19, 2010

-Amboiii Cek Mek Molek-

Wooooo Gile ah....

Tibe2 Nk wat Entri Diari lak...

Xmarah kan...wkakakak..

Ntah Ape Cacat aku tibe2 nk wat Entri Ala2 Diari...

So ikuti lah perjalanan idop aku ari ni....




Diari Saya...

Jumaat - 19/11/2010


12.00 tghari - Baru bangun tido, sebab rase panas semacam...tgk jam...segera berlari ke tandas utk mandi....bersiap wangi2 utk ke masjid solat jumaat...

2.00 ptg - sampi kat umah trus sambung tido...best dowh...

5.00 ptg - terbangun sbb lapo yg teramat....disertakan bunyi hp yg bertalu-talu....

5.10 ptg - Aweks aku msj ajak makan...aku segera bersiap lalu ke Subang utk makan bersama aweks aku...

6.00 ptg - Smpai ke Subang dn trus pick up awek aku dn trus ke OU utk makan2...

8.00 mlm - Hantr awek aku pulang ke umah die...

10.00 mlm - Dpt msj dr geng2 blogger cacat...ajak lepak kat seksyen 13 shah alam...

10.45 mlm - Smpi destinasi...patut leh smpi awal tapi aku sesat...trus lepak2, minum nes o ais, sembang kencang..kutuk mengutuk...

1.00 pagi - pulang ke putrajaya....hantar si kosong n fhad cacat...

1.45 pagi - sampi umah..trus on FB...

3.40 pagi - wat entri ni laaa...


tulaa serba sedikit diari aku ari ni....

Kadang2 sweet gak klu aku wat camni...

Sweet cam pundek ..


SEKIAN

3 comments:

Anonymous said...

hahahaha..cm kalihammmm

Mieza vs Rory said...

jap aku nk "display"....ahahaaa

Cliff Hanger said...

Tabik ini Blog