Wednesday, January 13, 2010

Sesat!!!!

Aku mmg dh lame berkecipung dlm bidang2 sesat2 kat jln KL ni hah....alaaa ade laa dlm 2 thn....walau pun agak lame dok KL ni...tapi aku still lom lagi dpt menghafal jln2 area2 kl ni...yg paling aku hafal jln nk g BB ....jln nk g PUDU...jln ke rahmatu.... ishhh ape daaaa...tu xpyh hafal...dtg sendiri...wakkaka....

So pagi td aku smpai opis jee cume ade sorang Brader praktikel je...!! ish awal aku sampai...kunun2 bangga gile laaa....aku pon tnye laa dak praktikal tuh mana semua org g....rupenye bos ngn staff laen g cyberjaya...so kat opis ni tinggal laaa aku, akak PA ngn brader praktikal...hahah....

Sat g akak PA ni wat request lak...die suh aku g beli brg kat loke yatt...tuh steady lagik...pastu die suh g KWSP amik penyata gaji....erm aku tau plak mane KWSP ni...xpe aku ckp ok je....sbb opis boy aku xde...wakakka so jawatan tuh otomatik jatuh kat aku laa...cis...nape laa aku gak yg kene...bkn tau sgt jln2 KL ni...klu takat jalan kt uganda ke, timor leste ke aku tau laa...tapau jee ....

So g loke yatt xde masalah.....time nk g bangunan KWSP lak mndtgkn msalah...aduiii aku nama jln ni xbape hafal...aku cume hafal bangunan2 yg ade kat area jln2 tersebut....so boleh di katakan adventures gak laa td...aku dok pusing2 kl ni..cam ci gak rase nye...panas...aduiii....last2 aku tnye org....asal jln 1 km je tnye org...babi tol...sampi dh dekat bngunan KWSP pon tnye org...haha takut sesat lagi laaa gamaknye...so akhirnye..selesai gak misi aku...tapi benda2 tuh smua leh setel cpat...time aku yg g jadik lame lak wakakka....tapi yg pelik tuh time balik xsesat lak!!! lancar jee perjalanan aku samapi opis...tu yg aku muskil ni...!!!!

CHOWWWWWWWWwww!!!!!

p/s : kpd brader2 opis boy aku sgt mnghargai jase2 mu mnghantar surat or clear cek kt bank tuh...aku dh rase ape yg korang rase...wakakka

11 comments:

menteil said...

haha.. penyalit yang sama dengan aku.. susah nak ingat jalan..

R.A said...

aku rse ko ptt bwak map kl tu..pastu2 bt mcm plancong..hahahaha..

Haris Dot Com said...

menteil : hahaha aku mmg susah...mybe lupe nk amik diploma mengingat jalan kot

ct odah : cadangan yg brensek btol...ko phm x ape tuh brensek??? x kan...so abaikan sbb aku po nxtau....

zella y said...

hehehe
biase r tu...
org kl pun leh sesat kat kl tau...

ape kate bw gps gi keje ngeh3...

Aleen Aiden said...

ala..normal la 2..org kl pon sesat kat negeri sndri..ni kn lagi kite yg stok nompang neh..hahah!

Haris Dot Com said...

hahaha tulaa pasal....tapi aku ni manjang sesat jee..wakkaka

Razman said...

aku selalu sesat bila cari tandas..sebab tu selalu masuk tandas wanita..sila percaya.

AH Beng said...

gua punade masalah ni jugak.. kanan kiri gua pening.. lagi susah.. hahaha

Unknown said...

standard la kl. kena banyak tanya member..

Haris Dot Com said...

razman : jadah tol laa ko no bro...tu bkn sesat ...tu gatai nmanye wakakaka

beng : ish2 parah tuh ko nye masalah??? ko masuk kelas memasak...kompem ok lepa tuh

tarantula : wakakak mmber aku pon same daaaaa

Unknown said...

hahaha.: kes member yang nampak cm tahu padahal sama gak..